t3 winkel 049
Overig rubber

Rubber profielen voor luiken, kleppen e.d.

Rubbers niet tot raamrubber behorend

!

Pedaal rubber

Rem en koppeling pedaal rubber paar
Voor koppeling en rem pedalen. Vanaf 4-'79 t.m. 7-'92. Goede kwaliteit rubber, slijtvast.

Beschermhoes stuurhuis

Stuurhuis beschermhoes
Deze rubber hoes dient uw kostbare stuurhuis tegen vocht en vuil te beschermen. Indien hij door een scheur defekt is, moet hij vernieuwd worden. Vocht of vuil hebben desatreuse gevolgen voor het stuurhuis en het lager.

Rubber bagageluik dubbelcabine

Rubber voor het bagageluik voor de dubbelcabine pick-up
Geschikt voor de dubbelcabine ( "Doka") dus niet geschikt voor de pick-up enkel cabine.

Motorsteun voor de diesels

Motorsteun voor alle dieselmotoren

Zijdelingse motorsteun voor de T3 met dieselmotor, linker en rechter staan afgebeeld. Prijs is per stuk

Indien de motor "bonkt" of flink beweegt tijdens stationair draaien, kan dit rubber gescheurd van zijn stalen middendeel. Controle d.m.v. de motor enigzins opkrikken en deze steunen in de gaten houden, komt er ruimte tussen het hart dan zijn ze gescheurd. Indien dit al lange tijd zo is, dan kan het ophangrubber van de versnellingsbak ook gescheurd zijn doordat de krachten v.d. motor doorwerken op de rubbersteun v.d. versnellingsbak

Rubber schuifdeur links

Rubber voor de linker schuifdeur ( nr. 14 )

Enkele T3 transporters zijn uitgerust met een linker schuifdeur.

Dit is het rubber wat in de sponning zit, waar de schuifdeur tegen afsluit,

Clips voor de deurrubbers

Bevestiging clip voor het deur rubber
Deze nylon clips passen enerzijds in de deur sponning ( cabinedeur) en anderzijds in het gaatje dat in het deur rubber zit. Op deze manier zit het deur rubber gefixeerd op zijn plaats. Origineel VW onderdeel. U heeft 6 stuks per deur nodig.

Bumperbout afdek dop zwart

Zwarte afdek dop voor de bumper bouten
Dit dopje drukt u over de kop v.d. bouten waarmee de bumper mee bevestigd zit en de lelijke boutkop is niet meer zichtbaar. Worden per paar geleverd. Bij kou eerst even verwarmen ( warm water)  omdat hij zeer krap over de boutkop gedrukt moet worden.