!

Motorsteun rubber

Buitenste motorsteun rubber

Dit steun rubber is geschikt voor links en rechts aan de buitenzijde achteraan de motor.

Bonken van de motor bij optrekken en bij het starten, kán veroorzaakt worden doordat dit steunrubber gescheurd is. Het metalen deel is gevulcaniseerd met het rubber, dat is dan los gelaten. Venieuw altijd beide rubbers als u gaat vervangen.

Oliekeerring krukas 2.0 ltr luchtboxer

Speciale oliekeerring voor de krukas achter het vliegwiel
Achter het vliegwiel bij de 2.0 ltr luchtboxer motor, zit deze oliekeerring gemonteerd en moet lekkage vanuit het carter richting de koppeling voorkomen. Door ouderdom verliest hij zijn afsluitende werking en dan vind u motorolie in het koppelingshuis en morst de T3 olie op straat. Indien u toch de versnellingsbak van de motor heeft liggen, vernieuw dan meteen de oliekeerring van de prise-as ( uitkomende as vanuit de versnellingsbak), dat is de as die bij montage - via de koppelingsplaat- in het vliegwiel rust. Om straks na alle moeite niet tot de ontdekking te komen dat hij alsnog olie lekt. Maar dan vanuit dié oliekeerring....Op de foto ziet u de buiten -en binnenzijde afgebeeld.